L’alumnat de SMX visita CIM UPC i el supercomputador Marenostrum

El dia 26 de febrer un grup d’alumnes de 1r i 2n del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) es va desplaçar a Barcelona per visitar CIM UPC i BSC Barcelona Supercomputing Center.

Es van fer dos grups. Mentre un grup visitava el CIM de la UPC, l’altre grup va visitar el supercomputador MareNostrum al BSC. Quan el primer grup va finalitzar la visita al CIM, es va desplaçar a Barcelona Supercomputing Center (BSC).

CIM UPC és un centre tecnològic de referència en tecnologies de fabricació avançada, com ara la impressió 3D o fabricació additiva. El nostre alumnat va poder conèixer diferents mètodes d’impressió 3D i van poder veure alguns processos de fabricació. Al BSC, van visitar el supercomputador MareNostrum, els van explicar com estava fet i alguns dels projectes que desenvolupen.

Una sortida molt interessant que ajuda el nostre alumnat a completar la seva formació.