Jornada tècnica sobre noves plagues en jardineria a l’Espriu

L’Institut Salvador Espriu participarà, dijous 7 d’abril, en una jornada tècnica sobre la determinació i control de noves plagues en jardineria i viverisme organitzada pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural. El programa l’ha dissenyat el Cicle Formatiu de Jardineria i Floristeria del centre i comptarà amb experts en la matèria, que oferiran una sèrie de ponències sobre l’ús sostenible de productes fitosanitaris, el control biològic i els tractaments d’endoteràpia vegetal, entre altres aspectes.

Periòdicament, el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, organitza jornades tècniques dirigides a professionals i empresaris de jardineria i viverisme. En aquesta ocasió, n’ha cedit el lideratge a l’Institut Salvador Espriu, que és la primera vegada que hi participa. Un dels punts forts de la jornada és que també hi podran participar els alumnes que estudien el cicle al nostre institut i tindran l’oportunitat d’establir sinergies amb professionals i empresaris del sector. D’aquesta manera, es poden obrir futures col·laboracions que segurament seran molt profitoses per als nostres alumnes!

Les ponències es faran de forma presencial a la sala polivalent de l’institut, de 16 a 19h. El nostre director, Xavier Serra, presentarà la  jornada, en la qual col·laboraran Lluís Vila, responsable de Sanitat Vegetal de Girona; Judith Meseguer, gerent de bioacció; i Lluís Olivet, director tècnic d’Endoteràpia vegetal.

Salt_Noves plagues_0704_220811