Trobada de professionals en la 1a Jornada del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives

El dia 16 d’octubre de 2023 el nostre centre va participar en la 1a Jornada del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives que es va celebrar al Palau Firal i de Congressos de Tarragona. Hi havia més de 700 professionals de l’educació representant els centres de màxima complexitat de Catalunya per compartir experiències i conèixer de primera mà les diferents pràctiques de millora educativa que realitzen els diferents centres educatius de Catalunya.

El Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE), finançat pel Departament d’Educació i els fons Next Generation, juntament amb el Pla de Reforç d’Orientació i Suport (PROA+), finançat pel Ministeri d’Educació, pretenen pal·liar les desigualtats socioeconòmiques de l’alumnat dels centres educatius de màxima complexitat.
La consellera d’educació, Anna Simó, va valorar molt positivament aquest pla, ja que han millorat molt significativament els resultats acadèmics de l’alumnat durant aquests darrers cursos en els quals s’ha aplicat aquest pla.

L’Espriu continua apostant perquè tots els alumnes tinguin les mateixes possibilitats i oportunitats fent ús de tots els recursos disponibles i compartint experiències i bones pràctiques. Per a més informació de com hem aplicat el PROA+ al centre, podeu consultar l’article del juliol.