Procés extraordinari d’admissió al CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) al nostre Institut

1. En aplicació de la Resolució EDU/2682/2021, de 31 d’agost, es convoca la preinscripció per a un grup de 30 places del Cicle Formatiu de Grau Mig  de “Sistemes Microinformàtics i Xarxes” (IC10).
  2. Serà un grup de tarda, en horari 15:00-20:50h
  3. Poden participar en aquesta oferta  tots els alumnes que acreditin els requisits d’accés a l’ensenyament, independentment que hagin participat o no en el procés ordinari de preinscripció i hagin obtingut o no una assignació (inicial, de llista d’espera o de segona fase d’admissió).
  4. El termini és des del 8 al 10 de setembre de 2021.
  5. Les persones interessades en la petició han de presentar una sol·licitud d’admissió al nostre Institut. L’han de descarregar el formulari de sol·licitud que trobaran a la web preinscripció.gencat.cat.
  6. Cal adjuntar també la documentació acreditativa següent:
      1. document d’identificació personal: DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna; si és menor d’edat, llibre de família i DNI, NIE o passaport del tutor o tutora. Presentar original i còpia
      2. certificació dels estudis o de la prova d’accés al·legats per a l’accés, en què consti la qualificació obtinguda
      3. resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles d​el grau corresponent per al curs 2021-2022, si escau.
  7. Es lliurarà una còpia registrada a la persona interessada. És important assegurar-se que no falti informació o documentació, per evitar excloure sol·licituds.
  8. Els criteris d’assignació, seguint la Resolució, són:
      1. ​​s’ordenen en primer lloc dels alumnes que han participat enguany en la preinscripció del grau corresponent respecte dels que no ho han fet, i, dins de cada grup, per ordre decreixent en funció de la qualificació al·legada.
      2. S’actua de la mateixa manera successivament amb totes les peticions fins que s’exhaureix l’oferta.
  9. Està previst informar de les assignacions a les persones interessades per correu electrònic no més tard del 17 de setembre. Es publicarà també al taulell d’anuncis del centre la llista d’admesos i, si és el cas, l’alumnat no assignat i l’alumnat exclòs.
Aquest document pot incorporar correccions o precisions, si cal, en funció de com aplicar la Resolució. Aquest és la versió 1.1