El passat 20 d’abril, part de l’alumnat voluntari d’Escola Verda va participar en un taller de decoració floral per a les aules, guiat pel professorat i l’alumnat del departament d’Agràries.

Aquesta acció d’Escola Verda ha substituït enguany la iniciativa de la planta a l’aula que s’havia dut a terme durant els darrers cursos. Tot i això, la idea de fons continua sent la mateixa: mantenir el contacte amb elements naturals, contribuir a fer un Espriu més verd i agradable i continuar reforçant la relació amb Agràries, un cicle formatiu que treballa molts aspectes vinculats a la promoció de la sostenibilitat i l’educació mediambiental al centre.
Esperem poder emprendre noves accions conjuntament el proper curs. Mentrestant, l’alumnat de primer d’ESO podrà gaudir d’una decoració més floral a l’aula i tenir-ne cura durant els cursos vinents. Alhora, la resta de l’alumnat de l’ESO també en podrà gaudir en algunes de les aules comunes.
Gràcies a tothom que hi ha contribuït!


