L’Espriu reforça la seva implicació com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu

Aquest divendres 1 d’octubre un professor de l’Espriu ha viatjat a Madrid per rebre formació a la Seu del Parlament Europeu per ampliar i millorar el projecte Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu, iniciat el curs passat.

L’Institut Salvador Espriu va ser el primer centre de la província de Girona inscrit en aquest projecte d’Innovació i d’Internacionalització. En el curs 2020-21 vàrem treballar moltes propostes didàctiques, xerrades amb eurorepresentants, videoconferències, debats, sessions educatives i divulgatives, entre d’altres.

Tot plegat va resultar positiu i enriquidor i és per això que aquest any seguim endavant i amb moltes ganes!!

Formar part de les “Escuelas Embajadoras del Parlamento Europeo” és una de les accions proposades dins del projecte del nostre institut. A l’Espriu considerem que donar una educació àmplia, flexible, de qualitat i per a l’excel·lència és una de les millors maneres de contribuir a formar futurs ciutadans responsables, exitosos en el seu projecte de vida, cívics i col·laboratius.

Ser Escola Ambaixadora ens inclou en una proposta on els objectius principals són estimular el coneixement sobre Europa entre els nostres alumnes, proporcionar un coneixement actiu de la Unió Europea i el Parlament Europeu, augmentar el coneixement sobre la democràcia i oferir l’oportunitat d’experimentar la ciutadania europea, no només ensenyar dades.