L’Associació de Famílies (AFA) de l’Espriu concedeix 45 beques a l’excel·lència i a l’esforç

Aquest dijous 14 d’octubre l’Associació de Famílies (AFA) del centre ha lliurat 45 beques a estudiants de l’Espriu per un import global de 1.800 €. Als alumnes becats, se’ls ha reconegut pel seu esforç i treball durant el curs acadèmic 2020-21. S’atorguen en dues categories:

(a) Beques d’excel·lència acadèmica: les reben aquells alumnes que han superat el curs amb la millor nota.

(b) Beques en reconeixement a l’esforç: les reben aquells alumnes que han estat escollits per l’Equip docent i els propis companys per la seva actitud d’esforç i compromís amb els estudis.

Els estudiants poden aplicar l’import en una reducció de les quotes de servei del curs vigent o, en alguns casos, les poden rebre directament.

Aquesta proposta pretén posar en vàlua el compromís amb l’educació i l’afany de superació de 45 nois i noies des de l’ESO fins al Batxillerat o Cicles Formatius. Són més nombroses per als alumnes que han acabat 4t d’ESO i segueixen els estudis al centre l’any següent, que és quan accedeixen als estudis postobligatoris.