Alumnat PFI de Vendes: voluntariat al CDA

Durant els mesos de novembre, desembre, gener i febrer els i les alumnes del PFI de Vendes, oficina i atenció al públic, han realitzat un voluntariat al CDA de Salt (Centre de Distribució d’Aliments). A més de la funció social que han desenvolupat i de la que es senten molt orgullosos i orgulloses, han pogut aplicar tot allò après a l’aula i posat en pràctica, sobretot, l’atenció al públic.

Les tasques que han estat desenvolupant al llarg d’aquests mesos són: Preparació de lots, reposar aliments, organitzar el magatzem i l’atenció al públic. Per la majoria dels i les joves era la primera vegada que estaven en contacte amb el món laboral i del voluntariat.

Totes i tots han valorat l’experiència positivament, a més, han aprofitat per treballar i potenciar diferents habilitats: treball en grup, generar i vetllar per un bon ambient laboral i relacionar-se de manera afectiva amb els usuaris i voluntaris.

Dimecres dia 03 de març vam anar al CDA a fer entrega de la donació d’aliments que havíem recollit durant el mes de desembre a l’Institut Salvador Espriu i que vam poder fer gràcies a l’ajuda i col·laboració del SIEI. Abans de marxar els hi van fer entrega d’uns diplomes i es van acomiadar.

Una gran experiència que ens ha ajudat a descobrir la gran feina que fan tots i totes els voluntaris i de la importància d’aquesta!

Gràcies CDA i fins a la propera!