Activitat “Eleccions al Parlament” al PFI de Vendes

El passat 14F es van realitzar les eleccions al Parlament de Catalunya.

Les i els alumnes del PFI de vendes vam aprofitar per fer diferents activitats:

Programes polítics: Vam analitzar els diferents programes polítics dels partits amb més visibilitat i importants.

Jornada de reflexió i votació: Després de deixar un temps per reflexionar i decidir a qui votar, vam simular i exercir el nostre dret a vot utilitzant totes les mesures de protecció i seguretat en època de covid-19.

Resultats: Un cop tota la classe va haver votat, vam fer el recompte. El resultat: la majoria nul. Fet que vam interpretar com un descontentament general amb els i les polítiques.

Anàlisi dels resultats reals de les eleccions al Parlament de Catalunya: Per acabar l’activitat, vam buscar els resultats de les eleccions, els vam analitzar i vam aprofitar per treballar la competència matemàtica desxifrant diferents enigmes que vam resoldre utilitzant la regla de tres.

En resum, una activitat que va apropar als i les joves a uns dels drets que tenim com a ciutadans i que va despertar en el nostre alumnat moltes ganes de poder-lo exercir!