Farewell, Tilly

Des del mes d’octubre fins a l’abril a l’Institut Salvador Espriu ens ha acompanyat una auxiliar de conversa en anglès, la Tilly. Li volem expressar el nostre més sincer agraïment. La seva dedicació, afecte i suport al nostre alumnat ha estat excepcional. Ha contribuït a fer que l’aprenentatge d’aquesta llengua hagi estat més autèntic i significatiu per a tots els estudiants i la seva tasca ha estat fonamental per al desenvolupament de les seves habilitats lingüístiques i comunicatives.

Durant la seva estada, ha col·laborat amb el professorat a les classes d’anglès dels alumnes de 1r, 3r i 4t d’ESO, així com als estudiants del cicle formatiu de GUIAMN. La seva passió per l’anglès i la seva capacitat per connectar amb els joves han creat un entorn d’aprenentatge agradable, vibrant i enriquidor. Ha organitzat activitats que han ajudat els alumnes a millorar les seves habilitats orals i a guanyar confiança a l’hora d’expressar-se en anglès.

Des de l’Espriu li desitgem tots els èxits en el seu futur. Fins aviat, Tilly!