L’INS PERE BORRELL acollirà per segon any consecutiu una alumna del Quebec

Ens plau comunicar que  per segon any consecutiu  l´INS PERE BORRELL participarà a l’intercanviï  lingüístic Catalunya –Quebec organitzat pels departaments d’ensenyament català i quebequès.

Una  alumna de 4t d’ESO, la Tèia Torrent Bragulat  ha estat seleccionada  per participar en aquest  Programa d’Intercanvi  durant el curs 2017-2018.

Tot just fa dues setmanes, va tornar del Quebec l’alumne Albert Planella i cal dir que aquest primer intercanvi ha funcionat molt bé i els dos alumnes agermanats han viscut una de les millors experiències de la seva vida.

La Tèia  anirà al Quebec durant el segon trimestre del curs  vinent per  perfeccionar el seu francès i viure en una en una cultura i una família diferent. És una experiència que va més enllà de perfeccionar un idioma.

Esperem que aquest èxit estimuli alumnes de les promocions següents a inscriure’s en aquest Programa.