INFORMACIÓ SETMANA BLANCA (del 6 al 10 de febrer)

Durant aquesta setmana, els alumnes faran esquí o snowboard a La Molina, instruccions-activitats esportives al poliesportiu, dansa al Dansart o tallers de diferents àmbits al centre. Podeu consultar els detalls del funcionament de les activitats i altres informacions com l’horari de transport escolar al protocol de funcionament que trobareu a continuació:

molina_330x275
protocol esquí o snowboard a La Molina
poliesportiu-puigcerda
protocol activitats esportives al poliesportiu
dansartitallers330x275
protocol Dansart o tallers al centre

• En cas de no fer ús del transport per anar o tornar de La Molina, caldrà que feu arribar al tutor/a del vostre fill/a la següent autorització degudament omplerta i signada com a molt tard divendres 3 de febrer:
    busautorització de no ús de transport
  • Si veniu a recollir el vostre fill/a a La Molina un dia puntual haureu d’omplir l’autorització que trobareu a continuació:
    bus autorització recollida Molina

Volem que la Setmana Blanca serveixi per gaudir de la natura, de l’esport i de la cultura, i per relacionar-se amb els companys i companyes. Cal fomentar la convivència, i evitar les rivalitats i la no participació. Aprofitem per recordar que és una activitat lectiva i que l’assistència és obligatòria. Gràcies per la vostra col·laboració!