TALLERS

1. TALLERS

L’horari dels tallers serà de 8.35 h a 15.00 h en dos blocs de 2 hores i mitja. Estaran relacionats amb les temàtiques següents, d’entre les quals s’han d’escollir-ne quatre:

manualitats d’arts i ciències

jocs de taula

jocs esportius

relaxació

impressió 3D-robòtica

zumba

cuina

maquillatge i pentinat

Alguns tallers els impartiran professors/es del centre, d’altres els faran professionals externs i el taller de cuina anirà a càrrec del professorat i dels alumnes del 2n curs del cicle de cuina i gastronomia. Les activitats es realitzaran a les instal·lacions de l’Institut i, en cas que algun taller es faci en un altre espai, el professorat sempre hi acompanyarà els/les alumnes.

NOTA: Preu 0€. Aquesta activitat pot ser gratuïta per a l’alumnat si hi participa a totes les activitats. És a dir, si l’alumne/a assisteix a totes les activitats assignades durant els cinc dies, se li retornaran els 10€ de reserva de setmana blanca que es van abonar a les quotes d’activitats i material d’ESO i de Batxillerat. Aquest import ja està descomptat en els preus que trobaran a les descripcions de la WEB i al FORMULARI. Els alumnes dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD se’ls sumarà 10€ al preu de totes les activitats, ja que en el seu cas la quota de material i d’activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte de reserva d’activitats de setmana blanca, a diferència de les quotes d’ESO, Batxillerat.

Durant tota la setmana, l’horari de sortida i arribada del transport escolar serà el mateix que durant el curs.