TALLERS

1. TALLERS

L’horari dels tallers serà de 8.35 h a 13.15 h i estaran relacionats amb les temàtiques següents, d’entre les quals s’han d’escollir-ne quatre:

• Fotografia
  • Cuina
  • Teatre
  • Primers auxilis
  • Manualitats
  • Jocs de taula
  • Relaxació
  • Ceràmica i arts
  • Zumba
  • Maquillatge i pentinats

Els tallers estaran impartits per professors del centre, en alguns casos amb la col.laboració d’alumnes de 2n curs de cicles formatius que s’imparteixen a l’Institut, i per personal extern especialitzat. Es realitzaran a l’Institut, i en cas que algun taller es faci en un altre espai, els professors sempre hi acompanyaran els alumnes.

Aquesta activitat no té cost, tot i que es demana un pagament en concepte de fiança. Si l’alumne participa a les activitats assignades durant els cinc dies se li retornaran els 10€ del primer pagament inclòs en la matrícula en concepte d’activitats i material (alumnes d’ESO i Batxillerat).

formulari