SÚPER NOTÍCIA!!! L’INSTITUT REP UNA SUBVENCIÓ DE LA FUNDACIÓ BOSCH AYMERICH A MASELLA PER SETMANA BLANCA

L’INSTITUT PERE BORRELL REP UNA SUBVENCIÓ DE LA FUNDACIÓ BOSCH AYMERICH PERQUÈ ELS/LES ALUMNES DEL NOSTRE CENTRE PUGUIN ANAR A ESQUIAR A MASELLA DURANT LA SETMANA BLANCA

Avui tenim molt bones notícies i estem molt contents de poder-vos anunciar que la Fundació Bosch Aymerich, màxima accionista de Masella, ha atorgat a l’institut una subvenció per promoure l’aprenentatge i el perfeccionament de l’esquí alpí i de l’snowboard entre els joves de la comarca.

És possible que aquesta subvenció permeti que l’activitat d’esquí o d’snowboard (transport, assegurança, classes i, opcionalment, forfet i material per a tota la setmana blanca) no tingui cap cost per als/a les alumnes*.

És una gran oportunitat per a tot l’alumnat per iniciar-se en els esports de neu que tant representen la nostra comarca i per millorar el seu nivell d’esquí o d’snowboard. Des del centre creiem que som molt afortunats de rebre aquesta subvenció i de poder oferir aquest privilegi als/a les alumnes del nostre institut. Estem molt agraïts a la Fundació Bosch Aymerich per col·laborar en la formació integral de l’alumnat del nostre centre i esperem que molts/es alumnes ho puguin aprofitar i puguin gaudir de la pràctica dels esports de neu!

*En cas que el nombre d’alumnes inscrits superi el percentatge dels últims cursos i, per tant, l’import de la subvenció no sigui suficient per cobrir tots els costos, es demanarà a les famílies inscrites el pagament de la quantitat que falti, però, d’entrada, qui s’inscrigui a esquí o a snowboard no pagarà res.