INFORMES D’AVALUACIÓ ORDINÀRIA ESO i 1r BATX / EXTRAORDINÀRIA ESO i 2n BATX

Benvolgudes famílies i alumnes,

Malgrat que el programa informàtic d’avaluació del Departament d’Educació encara no funciona amb normalitat, en principi, demà dijous 27 de juny lliurarem els informes d’avaluació final amb les qualificacions definitives i la informació sobre el pas de curs o graduació. Els tutors els entregaran als alumnes a la seva aula de grup a les 12 h. Si continuen les incidències informàtiques i no es poden generar alguns informes d’avaluació extraordinària d’ESO, demà els tutors donaran la informació oficial de cara al curs vinent i, més endavant, l’informe definitiu. Consulteu la informació actualitzada a la web.

També aprofitem per dir-vos que en els propers dies publicarem a la web la llista de material, novetats i llibres per al curs 19/20.

Moltes gràcies.

Cordialment,