ACTIVITAT POLI + TALLERS

ACTIVITATS ESPORTIVES I TALLERS

Enguany l’activitat de poliesportiu i tallers s’ofereix de forma conjunta. Els tallers es faran tots a l’Institut i les activitats esportives al poliesportiu de Puigcerdà. A més a més, cada nivell (1r ESO, 2n ESO, 3r ESO…) farà una sortida a la natura un dia diferent de la setmana.  Els alumnes realitzaran tots els tallers i totes les activitats esportives, sense opció a escollir-los.

Inscripció a l’activitat:

Les inscripcions a l’activitat de poliesportiu + tallers s’han de fer omplint aquest formulari (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail). Si necessiteu ajuda per omplir-lo o si teniu dubtes, podeu venir el dijous 17 i el divendres 18 de desembre de 16 a 19 hores a l’institut i un professor us ajudarà (caldrà trucar a l’institut per demanar cita prèvia). La data límit per fer les inscripcions és el 23 de desembre. En cas de no fer les inscripcions dins del termini establert no es garantitza la reserva de la plaça.

Preu:

Preu no socis del poliesportiu: 25€ / Preu socis poliesportiu: 8€

Descripció:

L’activitat de poliesportiu i tallers s’organitzarà de la següent manera:

Cada dia hi haurà dos nivells educatius que començaran la jornada amb les activitats esportives, de 8.45 h a 11.15 h. A continuació es desplaçaran fins a l’institut i tindran 30 minuts d’esbarjo, abans de començar els tallers, que es duran a terme de 12.25 h a 14.55 h.

Els altres dos nivells faran la jornada a l’inversa: començaran amb els tallers a l’institut i després de l’esbarjo faran les activitats esportives al poliesportiu.

El nivell restant, farà una sortida a la natura.

Els/Les professors/es, a les 8.40 h controlaran l’assistència (tant al poliesportiu com a l’institut) i supervisaran les activitats i els tallers.

Al poliesportiu, el professorat estarà disponible al punt de trobada (cafeteria del poliesportiu) per atendre possibles incidències. A l’institut, podreu trobar sempre un professor a la sala de professors.

Les activitats esportives i els tallers estaran dividits en 4 franges:

• De 8.45 h a 9.55 h. Activitat/taller 1

1. De 10.05 h a 11.15 h. Activitat/taller 2
  2. Tot seguit, l’alumnat es desplaçarà fins l’institut acmpanyat pel professor de referència i tindrà 30 minuts d’esbarjo.
  3. De 12.25 h a 13.35 h. Activitat/taller 3
  4. A continuació hi haurà un descans de 10’ i el desplaçament a l’activitat/taller següent.
  5. De 13.45 h a 14.55 h. Activitat/taller 4
  6. Tant les activitats esportives com els tallers estan programats i no seran triats per l’alumnat, per poder mantenir grups de nivell. Les activitats esportives que es duran a terme són:
    • Futsal
    • Bàsquet
    • Raquetes (tennis, pàdel)
    • Gel

Els tallers que es realitzaran són:

• Manualitats
    • Jocs de rol
    • Jocs de taula
    • Circ
    • Arts
    • Relaxació
    • Cuina
    • Fotografia

NOTA:

La quota de material i activitats d’inici de curs d’ESO i de Batxillerat incloïa 10€* en concepte de primer pagament de setmana blanca. Aquest import ja està descomptat en els preus que trobaran a les descripcions de la WEB i al FORMULARI (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell dels alumnes i només s’admetrà una resposta per mail). Els alumnes dels cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD hauran d’abonar 10€ en metàl·lic directament a l’institut, ja que en el seu cas la quota de material i d’activitats d’inici de curs no incloïa cap import en concepte de reserva d’activitats de setmana blanca, a diferència de les quotes d’ESO, Batxillerat.

*Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.

Els socis de l’AMPA tenen un descompte de 13€

Durant tota la setmana, l’horari de sortida i arribada del transport escolar serà el mateix que durant el curs.