ACTIVITAT POLI

1. ACTIVITATS ESPORTIVES (POLIESPORTIU DE PUIGCERDÀ)

Preu no socis del poliesportiu: 16€ / Preu socis poliesportiu: 0€

El punt de trobada amb els professors serà el poliesportiu de Puigcerdà a les 8.45 h. Els professors controlaran l’assistència i supervisaran les activitats. Estaran disponibles asl punt de trobada per atendre possibles incidències.

• Primera franja del matí (de 9 a 11.30 h): Els alumnes podran triar entre 3 modalitats (bàsquet, futbol o multiesport) i faran dos dels quatre esports escollits d’entre els següents: aikido, patinatge, cúrling, tennis/tennis taula, bàdminton, spinning i voleibol.
  • Segona franja del matí (11.30 a 13.30 h): Tots els alumnes faran activitats lliures (pàdel, piscina, gel i/o tennis). Després de les activitats, els alumnes es podran dutxar als vestuaris del poliesportiu.

Les assignacions es faran per ordre d’inscripció i pagament a les activitats i en funció de la disponibilitat de places. Com que activitats esportives al poliesportiu acostuma a ser una opció molt escollida, si us voleu assegurar la possibilitat de fer-la, us recomanem inscriure-us aviat.

FORMULARI