CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS dijous 28

Davant la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per al dia 28 de setembre del 2017 , la direcció del centre vol fer les consideracions següents:

S’han adherit a la vaga alguns alumnes de 3r, 4t d’ESO,BTX i CFGM.

1. L’alumnat del centre ha presentat la sol·licitud per exercir el dret de vaga per la qual cosa, segons la normativa vigent, l’alumnat a partir de 3r d’ESO podrà exercir aquest dret. Per aquest motiu, els alumnes d’aquests cursos que no vinguin a classe hauran de justificar la falta d’assistència per tal que els pares estiguin assabentats de la no assistència dels seus fills al centre.

2. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret de vaga.

3. L’alumnat que no exerceixi el dret de vaga serà atès amb normalitat segons l’horari habitual de classes.

4. Els alumnes que no hagin justificat la seva falta d’assistència el 27 de setembre  del 2017, entendrem que no s’adhereixen a la vaga i se’ls computarà la possible no assistència com a falta injustificada.

5. La no assistència a classe comporta un perjudici acadèmic evident per als alumnes. Cal, per tant, que facin servir el recurs de la vaga de manera molt puntual i amb una reflexió prèvia important.

La Direcció