VACUNES CONTRA EL TÈTANUS I LA DIFTÈRIA PER ALS ALUMNES de 2n ESO

El proper dijous 21 de març el Departament de Salut administrarà la vacuna contra el tètanus i la diftèria (Td) als alumnes de 2n d’ESO.

Els alumnes han de retornar als tutors el formulari omplert que els donaran a l’instituit, amb la indicació de si la família autoritza la vacunació, ja que sense l’autorització no es poden administrar les vacunes. Al final de la notícia, us la podeu descarregar si s’ha perdut.

És imprescindible que aquest dia els alumnes portin el carnet de salut o el carnet de vacunacions per anotar-hi les dosis administrades i revisar la informació de la vacunació que hi consta.

Si per algun motiu els alumnes no disposen del carnet de salut o llibre de vacunes, han d’anar al seu centre mèdic de referència i demanar-lo.

Annex 2 2 carta td pares aspcat 2018 19 cast

Annex 2 2 carta td pares aspcat 2018 19 cat

Formulari Vacunació escolar a segon d’ESO_2018 19 (arxiu que s’ha de descarregar per imprimir, no té visualització pdf online)