l’IFE visita instal·lacions esportives del territori

Durant el primer trimestre l’alumnat de l’IFE ha combinat les activitats formatives regulars a les instal·lacions esportives municipals del Patronat d’Esports de Valls amb la realització de visites tècniques guiades i  molt variades dins del MP 16,17,18 i 19 a diferents complexos esportius de la província de Tarragona, amb l’acompanyament dels seus gestors i responsables de manteniment de les instal·lacions.

Han realitzat tot tipus de tasques com la revisió, manteniment i neteja de la gespa artificial de les pistes i xarxes de pàdel, classificació, ordenació i emmagatzematge del material, coneixement d’útils de neteja, comprovació de PH i nivell de clor de l’aigua de la piscina, revisió de l’estat de conservació dels senyals de seguretat i d’informació i la seva correcta ubicació, greixatge d’elements de la sala de fitness i gravació d’elements de controls d’accés.

Alumnat i professorat està molt agraït pels coneixements i aprenentatges  transmesos de forma tan significativa, i per l’oportunitat i confiança de dur-los a terme a les instal·lacions properes.

Han estat unes magnífiques visites!