Una alumna del centre obté el 7è Premi Treball de Recerca “Montse Novell”

CIèNCIA

Una alumna del centre obté el 7è Premi Treball de Recerca “Montse Novell”

El treball

Projecte Icària · Girona · 11/05/2022

L’Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMITCAT) convoca des de fa uns quants cursos el Premi ‘Montse Novell’ per a Treballs de Recerca de Batxillerat. Aquest premi, que enguany arriba a la 7a edició, vol reconèixer el millor treball de recerca en temes relacionats amb la dona i les seves aportacions a la ciència i tecnologia.

Recentement s’han donat a conèixer els treballs guardonats en aquesta edició, entre els quals ha aconseguit el màxim reconeixement el treball Salva una noia, salva una generació, de l’alumna del nostre centre Mariama Barry.

El lliurament de premis es farà el proper 17 de juny a la Universitat de Barcelona, en un acte que comptarà amb un recital poètic a càrrec de Sònia Moll. L’esdeveniment serà presidit per Montserrat Puig, Vicerectora d’Igualtat i Gènere de la UB, i està previst que el clausuri Meritxell Benedí, directora de l’Institut Català de les Dones (ICD).

El treball de Mariama Barry és un interessant reportatge, complementat amb un apartat audiovisual, sobre el tema de la mutilació genital femenina. Hi aporta testimonis directes en un treball rigorós i ben documentat que no deixa ningú indiferent.

Etiquetes: #canaldereporters, #MGF #TDR

Enviat des de INS Narcís Monturiol, Figueres (Alt Empordà)

Edita (simple)

Edita (complet)