“Tòxic x Icària” obté el 2n premi al certamen «Joves per canviar el món!»

SOCIETAT

“Tòxic x Icària” obté el 2n premi al certamen «Joves per canviar el món!»

El vídeo elaborat pels joves del projecte Icària va ser seleccionat per la plataforma Kabua

Projecte Icària · Girona · 23/05/2022

Dissabte passat una delegació de l’INS Narcís Monturiol es va desplaçar a Barcelona per assisitir a l’acte de lliurament de premis del 8è concurs Kabua “Joves per canviar el món” que va tenir lloc a la seu del Departament de Joventut. Dies abans havien sabut que el vídeo elaborat pels joves del projecte Icària es trobava entre els 10 finalistes, seleccionats entre les 150 propostes audiovisuals presentades.

El motiu escollit pels joves d’Icària va ser «Acció per clima», atès que un dels projectes interdisciplinars en què han estat treballant aquest curs ha estat la difusió dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) de l’agenda 2030.

Sota aquest lema, van idear un vídeo musical en què han presentat una versió amb lletra pròpia de la cançó «Toxic» amb la voluntat de sensibilitzar sobre la necessitat de tenir cura del nostre entorn. En la interpretació musical han comptat amb la col·laboració dels alumnes Violeta Leal, Laia Llagostera i Roc Carreras.

Podeu veure tots els vídeos finalistes i les imatges del lliurament de premis a: https://sites.google.com/view/plataformakabua/esdeveniments/8%C3%A8-concurs-kabua/lliurament-de-premis?authuser=0

La cançó ja fa uns dies que acompanya les sortides i entrades del pati de l’alumnat des de la megafonia del centre.

Etiquetes: #Agenda2030, #canaldereporters, #icàriamonturiol, #projecteicària, #kabua

Enviat des de Institut Narcís Monturiol, Figueres (Alt Empordà)

Edita (simple)

Edita (complet)