L’alumnat d’Icària ha fet de guia a l’exposició “Made in Figueres. La ciutat de la locomoció”

CULTURA

Projecte Icària · Girona · 31/05/2022

Han estat els amfitrions dels seus companys de 3r en la visita que s’ha organitzat aquest matí.

Al llarg d’aquest matí, l’alumnat dels diferents grups de 3r d’ESO del centre s’ha desplaçat als espais expositius del Museu de l’Empordà i de la sala d’exposicions de l’Escorxador per visitar la mostra «Made in Figueres. La ciutat de la locomoció».

El recorregut pels dos espais ha estat guiat pels estudiants que formen part del projecte Icària, que han exercit d’amfitrions i els han ajudat a descobrir alguns dels elements més destacats de les exposicions a partir del que han estat treballant les darreres setmanes a classe.

Justament un dels comissaris de l’exposició, Josep Algans, els ha acompanyat durant una part de l’activitat i ha mostrat la satisfacció de veure com el missatge que els organitzadors i comissaris de la mostra pretenien transmetre ha arribat als joves, que se l’han fet seu i hi han aportat la seva visió particular.

Els propers dies repetiran l’experiència de fer d’amfitrions amb alumnat d’altres centres educatius de la ciutat.

Etiquetes: #canaldereporters, #icàriamonturiol, #projecteicària, #MadeinFigueres, #FigueresCultura

Enviat des de INS Narcís Monturiol, Figueres (Alt Empordà)

Edita (simple)

Edita (complet)