Informació Preinscripció  Curs 2020-2021

ESO: Del 13 al 22 de maig preinscripció telemàtica. Presencial amb cita prèvia del 19 al 22 de maig
BATX: Del 27 de maig al 3 de juny preinscripció telemàtica. Presencial amb cita prèvia de l’ 1 al 3 de juny
CFGM : del 2 al 8 de juny preinscripció telemàtica. Presencial amb cita prèvia del 4 al 8 de juny
CFGS : del 10 al 17 de juny preinscripció telemàtica. Presencial amb cita prèvia del 15 al 17 de juny

Telèfon de contacte per a la preinscripció: 639522532 (de 9 a 13h)

Inscripció a Proves d’accés a CFGM / CFGS

Portes Obertes BATX 2020

Com és sabut, enguany no podrem dur a terme presencialment les tradicionals jornades de portes obertes per als alumnes que el curs vinent, un cop acabada l’ESO, començaran la seva etapa al Batxillerat. Les experiències dels últims cursos van ser un èxit d’afluència i una… Llegeix més»

Canal Telegram del Monturiol

Inaugurem una nova via de comunicació del centre a través de l’aplicació Telegram. La intenció és complementar les vies que ja disposa l’institut (Intranet, Web, Xarxes socials) per fer arribar a la comunitat educativa totes aquelles informacions de servei i d’interès que es considerin… Llegeix més»

Teatre al nostre teatre

El proppassat dimecres 12 de febrer, a l’hora de tutoria, l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir d’un espectacle teatral fet de narracions. L’actriu Jordina Biosca, sola dalt de l’escenari, va captivar aquest públic tan exigent amb la narració d’històries que convidaven… Llegeix més»

Èxit de la UAP!

El proppassat dimecres 5 de febrer vam poder gaudir de la UAP! al teatre Jardí. Aquest projecte, que ja celebra la seva dotzena edició, l’organitza el col·lectiu de professors i professores de música dels centres de secundària de les comarques gironines que,… Llegeix més»

El febrer, la UAP!

El dimecres 5 de febrer dos-cents alumnes d’ESO del nostre centre participaran a l’espectacle UAP! al teatre Jardí de Figueres. D’aquests dos-cents, cinquanta ho faran cantant a l’escenari. Es tracta d’un espectacle anual dedicat a la pau que, des de fa 12… Llegeix més»