Cloenda Projecte Rossinyol

El proppassat 29 de maig a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Figueres es va realitzar l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol: el Narcís Monturiol hi ha pres part!

Un projecte de compromís social de la Universitat de Girona que connecta la Universitat i el centre amb el seu entorn social més proper. L’objectiu és afavorir la integració social, cultural i lingüística dels estudiants, crear un sentiment d’arrelament al poble i fomentar l’ús de la llengua catalana. A través d’aquest acompanyament, el mentor/a apropa l’estudiant a la seva realitat social, cultural i territorial, afavorint un procés d’aprenentatge mutu i d’enriquiment personal. Agraïm la col·laboració d’en Gerard, com a mentor de la UDG i del nostre alumne Diego Fernando López i família.