El CFGS d’Animació Socioesportiva i el PFI inicien un projecte intercicles

L’alumnat del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva del centre ha iniciat una proposta pràctica amb l’alumnat del PFI d’Electricitat i Comerç, amb l’objectiu de posar en pràctica els coneixements adquirits en un dels mòduls del seu itinerari formatiu.

La iniciativa va començar el divendres 13 de març i es desenvoluparà al llarg de set sessions més. Durant aquestes trobades es treballaran, a través de diferents activitats físiques i dinàmiques esportives, els valors de l’esport i la seva aplicació en la vida quotidiana.

En el cas de l’alumnat del PFI, aquesta proposta s’emmarca dins de les activitats del Projecte Esports, una acció que es treballa entre els centres de l’Anoia a partir de la Xarxa PFI.

Tant els equips docents implicats com l’alumnat participant valoren molt positivament aquesta experiència. Estem molt contents de poder compartir experiències entre programes del centre i continuar fomentant el treball intercicles!