Un milió de likes

El 12 de febrer els alumnes de primer i segon d’ESO de l’Institut Mediterrània van fer una sortida a Tarragona, a l’Auditori de la Diputació, a veure una obra de teatre en català.

L’obra, Un milió de likes, està protagonitzada per dues adolescents que són molt amigues però que es relacionen de manera oposada amb el món de les xarxes socials i la programació de televisió que s’hi relaciona.

Els alumnes van gaudir de la representació i del debat que es va fer a continuació.  Van riure molt però també van poder reflexionar sobre el cantó fosc de l’entorn digital i l’absurd de les tendències i els valors que aquest àmbit els imposa.

Aquí teniu l’enllaç a l’àlbum de fotografies.