Xerrada PFI dual de Manteniment d’embarcacions esportives i d’esbarjo

El passat divendres 26 d’abril vam tenir a l’institut en Bernabé Cayuela i la Carla Soler, tutors del PFI dual de Manteniment d’embarcacions esportives i d’esbarjo de l’Institut Ramon de la Torre de Torredembarra. En cursar aquest PFI, els alumnes podran realitzar operacions auxiliars de reparacions en elements estructurals i aparells, de protecció i embelliment de superfícies, tant en embarcacions esportives com d’esbarjo, seguint les instruccions rebudes, observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents. En Bernabé i la Carla ens van presentar aquest PFI atès que té un nivell molt alt d’inserció laboral i, a més, hi ha la possibilitat de fer-lo de forma dual, és a dir, amb pràctiques remunerades. Va ser una xerrada molt profitosa per tots els alumnes que hi van assistir.