Trobada territorial d’Escoles Verdes

Avui les nostres delegades verdes, Júlia Qin Bitrià, Tania Cobos, Wisal Douay i l’Aina Marcè,en representació de la comissió ambiental  de l’Institut Mediterrània, han participat a la Trobada d’Intercanvi Territorial que aquest curs s’ha realitzat a l’Escola de Música Pau Casals del Vendrell. Ha sigut un dia d’aprendre, d’intercanviar i de conèixer noves experiències que realitzen altres centres adscrits al programa d’Escoles Verdes.

Per concloure la trobada, a l’activitat de tarda els alumnes han portat a terme una acció mediambiental a l’espai natural de Les Madrigueres, on han treballat l’ecosistema marí, han plantat dos espècies típiques, a més de veure com va evolucionant la zona dunar.

Aquí us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos.