Taller d’escriptura creativa

Aquest dijous, a l’optativa Creació Literària de 1r de Batxillerat ens va visitar l’Albert Forns, periodista i escriptor català, guanyador de diversos premis literaris com el Premi Sant Joan de novel·la, el Premi Anagrama o el Premi Documenta.
L’Albert ha vingut a l’institut per oferir-los al nostre alumnat de Creació Literària un taller d’escriptura creativa. Com que aquest últim trimestre tractem el tema del teatre, l’alumnat va aprendre a crear petits textos teatrals on havia d’aparèixer dos personatges i un conflicte en un espai determinat.
Ha estat, per tant, una bona oportunitat perquè els joves coneguin escriptors i treballen plegats per engrescar-los amb el món dels llibres, la literatura i, sobretot, l’escriptura.