Fira Portem la Ciència al carrer 2023

Aquest dissabte 6 de maig hem tingut el plaer de participar en la Fira de la Ciència al Carrer, un bon grup d’alumnes de 3r, 4t d’ESO han col·laborat i han estat explicant els experiments als més menuts perquè poguessin obtenir el passaport Edunauta. En la nostra taula s’ha pogut veure deformacions geològiques, fòssils, roques i minerals i observar tota mena d’éssers vius a la lupa. Els visitants tenien l’opció d’investigar la qualitat del pernil dolç en funció de la quantitat de midó que conté i determinar l’acidesa dels sucs de fruita a partir del color de l’indicador de pH.

Era un goig veure la plaça tan plena i tants visitants interessats a aprendre ciència.

Volem agrair a l’alumnat que va participar en els tallers i al professorat la seva implicació.

Us animem a veure l‘àlbum de fotografies.