Tu ets essencial Sant Jordi

Després de l’entrega de premis al 2n concurs de microrelats «Tu ets essencial Sant Jordi» -organitzat per la regidoria de cultura i d’educació de l’ajuntament del Vendrell-, on va ser premiada la nostra alumna de 2n de l’ESO, Júlia Cuen, ens conviden a l’exposició de totes les obres premiades, a la sala Portal del Pardo, on podrem contemplar amb tranquil·litat la gran feina que han fet aquests joves artistes.

Cal dir que al nostre centre van participar molts alumnes que també mereixen un reconeixement, ja que van posar tot el seu esforç i il·lusió a l’hora de presentar les seves obres.

Felicitats a tots plegats!