Eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar del centre

S’ha iniciat el procés per tal de renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i centres privats sostinguts amb fons públics. A través d’aquestes eleccions, els consells escolars renovaran la meitat dels membres: representants del professorat, dels pares i mares o tutors de l’alumnat, de l’alumnat, del personal d’administració i del personal d’atenció educativa.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre escolar. La funció principal és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre, com ara el projecte educatiu, la programació general o la memòria econòmica, entre d’altres.

Trobareu tota la informació, per al públic en general, al web Família i Escola

Us animem a què presenteu la vostra candidatura.

Competències bàsiques de l’àmbit personal i social

El Departament d’Ensenyament ha publicat el document Competències bàsiques de l’àmbit personal i social a favor de l’èxit escolar.

El currículum competencial posa en valor el desenvolupament de les competències transversals com a base imprescindible del procés global d’ensenyament i aprenentatge. En aquesta línia, han proposat com… Llegeix més»

Resultats Cambridge

Com a centre preparador autoritzat dels exàmens de la Universitat de Cambridge, el professorat del Departament de Llengües estrangeres del nostre institut ha preparat i matriculat alguns alumnes als exàmens per segon curs consecutiu. El mes d’abril, deu alumnes del nostre centre van realitzar el… Llegeix més»

Projecte Musicavis

Enguany s’ha celebrat la setena edició del projecte d’aprenentatge-servei Musicavis.
Alumnes de 4t d’ESO i avis del centre del Tívoli han pogut gaudir d’un interessant projecte lúdic-cultural.
En les fotografies següents podem veure imatges dels alumnes treballant conjuntament amb els avis a l’aula d’informàtica del Tívoli.

MVI_0472.00_03_07_12.Imagen fija004

MVI_0472.00_03_25_10.Imagen… Llegeix més»