Sortida Tibidabo

El passat dia 3 de desembre els alumnes de 3r d’ESO van visitar el Tibidabo, el parc d’atraccions destina uns dies a la setmana als centres educatius per ensenyar als alumnes com funcionen algunes de les seves atraccions i gaudir d’elles.

Els nostres alumnes van aprendre com funcionen les atraccions crash cars, diavolo, pirata i muntanya russa. Una vegada explicat el funcionament de cadascuna, els alumnes omplien un dossier d’exercicis on van treballar conceptes de tecnologia i física des d’un punt de vista competencial. Posteriorment es van pujar a les atraccions on van poder gaudir d’elles.

Podeu veure l’àlbum de fotos en aquest enllaç.