Sortida Microplàstics Watchers

Aquest curs, un grup d’alumnes de tercer d’ESO participa amb el projecte de ciència ciutadana Microplàstics Watchers. Aquest projecte està inclòs dintre de la matèria transversal de Servei Comunitari, una matèria obligatòria que duran a terme tots els alumnes de tercer al llarg del curs.

En aquest projecte col·laborem amb el Centre d’Estudis Avançats de Blanes. Els alumnes de tercer col·laboren en la recollida de mostres a la platja de les Madrigueres i l’estudi de les sorres al laboratori del nostre centre. Previ a la sortida els alumnes han treballat a classe la problemàtica ambiental de la contaminació per plàstics.

Aprendrem moltes coses amb aquest projecte i a més a més col·laborarem amb els científics aportant dades sobre la contaminació per microplàstics en les platges del nostre municipi. Aquí us deixem les fotografies de la sortida.