Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya

El passat dijous 28 de març els alumnes de 3r d’ESO van fer una visita-taller al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya a Terrassa organitzada des de la matèria de Física i Química.
Amb l’ajuda d’una monitora i el suport de les professores acompanyants, els alumnes van realitzar un taller de química on van poder experimentar en primera persona el canvi químic de determinats compostos i substàncies d’una manera divertida. En concret, van realitzar una reacció fortament exotèrmica, amb alliberament de calor i una reacció de quimioluminescència amb emissió de llum. També van poder observar la fabricació d’un material orgànic resultant de la coagulació de la llet.
Un cop acabat el taller van poder visitar les diferents exposicions del museu ubicat en una antiga fàbrica tèxtil. Al final de la visita fins i tot alguns alumnes van poder experimentar un entrenament en giroscopi a l’exposició “Perill! Salvats per la tecnologia”

Tot plegat, una sortida molt interessant! Aquí us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotografies.