Matemàtiques a tota velocitat

Com a mètode d’aplicació del temari dels nombres decimals a l’assignatura de matemàtiques, els alumnes de 1r d’ESO han participat en una activitat de gammificació. En ella havien de realitzar i cronometrar (amb l’ajut d’una aplicació mòvil) als seus companys, els quals realitzaven una petita cursa per després haver de resoldre quatre figures d’un tangram.

Posteriorment a classe utilitzarem les dades recollides pels alumnes per realitzar operacions amb nombres decimals, aproximacions per arrodoniment i truncament, així com indicar l’error absolut i relatiu dels temps aconseguits.

Us deixem l’enllaç a l‘àlbum de fotografies.