LA PUBERTAT, UN PAS ENDAVANT!

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Mediterrània del Vendrell l’octubre passat vam començar un projecte anomenat La pubertat, un pas endavant . Durant aquests mesos hem après moltes coses, com per exemple, com vam néixer i com podem afavorir la nostra salut durant l’adolescència. També hem treballat els canvis físics, socials, psicològics i moltes més coses importants que ens afecten durant l’etapa de la vida que estem vivint.

Ha estat un projecte molt intens, ja que hem treballat un trimestre sencer, però també ha estat molt divertit i interessant. Finalment hem arribat a la part final o conclusió del projectes, que ens demana que cada grup de quatre o cinc alumnes elaborem un curtmetratge sobre un aspecte concret de l’adolescència: des dels canvis físics als psicològics, etc.

Per l’elaboració de l’encàrrec vam rebre l’assessorament del director del FIC-CAT, Antonio Barrero,  que ens va oferir un taller interactiu de cinema, ens parlava de com llegir i ordenar els codis del llenguatge audiovisual.  També ens va donar pautes per orientar-nos en el procés de creació dels nostres propis curtmetratges.

Us animem a veure l’àlbum de fotografies de tot el procés.

Tots els curtmetratges es projectaran aquest divendres 24 de gener en el marc del 1r FESTIVAL DE CURTMETRATGES MEDITERRÀNIA, que es farà a les 10:15 a l’Auditori del Tívoli.

Us hi esperem a tots!

Alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Mediterrània.