La Marató de TV3

Aquest any la Marató recaptarà diners per la investigació sobre malalties infeccioses. El passat dimecres 15 de novembre, una representant de la Marató de TV3 ens va acompanyar durant tot el matí i va estar parlant amb els alumnes de tercer de la ESO sobre aquest tipus de malalties.

Els alumnes de tercer van conèixer de la mà d’una estudiant de sisè de medicina quines són les principals malalties infeccioses que podem patir en el nostre territori, quines són les malalties infeccioses més greus i que podem fer per prevenir-les. Vam aprendre que amb actes tan senzills com rentar-nos les mans podem prevenir moltes de les malalties més freqüents de transmissió per via digestiva i respiratòria.