FINALISTES AL 10è FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINEMA EN CATALÀ FIC CAT

Avui divendres 9 de juny,  hem assistit al Festival Internacional de Cinema en Català (FIC CAT) de Roda de Berà a la projecció dels curtmetratges finalistes en la categoria de centres educatius.

La 10è edició pren com a eix temàtic el món dels i de les GUIONISTES per tal d’establir xarxes i vincles entre guionistes principiants i d’altres de gran experiència d’àmbits diferents.

Hem estat finalistes amb el curt El mite de Prosèrpina que tracta sobre una classe de cultura clàssica que acaba confonent-se amb una historia mitològica que explica la successió de les estacions.

Ha estat realitzat per l’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa d’Arts escèniques a càrrec del professor Òscar Solé i la professora Alma Márquez que imparteix la matèria de Cultura Clàssica i sota la direcció de Cristina Fontgivell.

Diumenge 11 de juny, tindrà lloc la gala de cloenda oficial del FIC CAT amb el lliurament de premis i trofeus del curtmetratges guanyadors.

La nostra més sincera enhorabona als alumnes i als professors per haver arribat a la final que ja és, en si mateix, tot un orgull per a tots nosaltres. Amb il·lusió, perseverança i tenacitat heu donat forma a una idea, que en un primer moment semblava difícil de fer, però que ara sabem que només és l’inici de més il·lusions i projectes per complir. Aquí no s’acaba la pel·lícula. Molts sort!

Us mostrem l’àlbum de fotos FIC CAT 2017 d’aquest dia ple de màgia i cinema.