Excursió a Comarruga

Aquest dijous 30 de maig els alumnes del flexible 5 i 6 hem anat a fer una excursió al riuet de Comarruga. Hem sortit de bon matí de l’institut i hem anat caminant per la via verda fins a Comarruga, on hem fet un esmorzar col•laboratiu i cadascú ha pogut compartir la seva especialitat portada de casa: des de truites de patates a pastissos i pizzes casolanes.

Tot seguit ens hem remullat els peus al riuet i hem fet partits de fútbol i volei-platja. Ben acalorats hem acabat tots fent-nos una bona remullada al riu.

Ha estat una sortida de fi de curs on hem pogut fer esport, conèixer millor el nostre municipi i estrènyer el vincle entre els alumnes i  els docents.