Dalí Cibernètic

El dia 26 d’octubre els alumnes de la matèria optativa Història de l’art de segon de batxillerat van fer una sortida per veure l’exposició Dalí Cibernètic al Centre d’Arts Digitals IDEAL de Barcelona.

Dalí Cibernètic és un recorregut emocionant per les seves obres més reconegudes des d’una perspectiva completament nova. L’univers poètic i oníric dalinià es troba amb projeccions de gran format, instal·lacions interactives, hologrames, realitat virtual i intel·ligència artificial.

Els alumnes van gaudir d’una experiència immersiva de nova generació sobre els universos paral·lels, la física quàntica, la quarta dimensió, la geometria sagrada o la seqüenciació de l’ADN interpretats pel pintor empordanès a través de les seves obres.

En aquest àlbum podreu veure fotos de l’activitat.