EL PUNT LILA TORNA A ENGEGAR MOTORS

Fa unes setmanes les alumnes del Punt Lila, van anar a presentar el projecte que va iniciar l’any passat a l’institut. Els i les noves alumnes de l’institut ja estan al corrent de l’existència del punt. Així ens ho expliquen elles:

“L’altre dia vam anar a totes les classes de primer per presentar el punt. Va anar molt bé, ja hem conegut noves cares que no teníem vistes i ens alegra moltíssim que estiguin al corrent de l’existència del punt perquè ja saben que si necessiten qualsevol cosa poden comptar amb nosaltres. “

Des del Punt Lila us deixem una presentació explicativa del punt: Presentació

També podeu visitar la web que està situada a la pàgina principal de la web de l’institut.

Si vols contactar amb nosaltres:

Instagram: @puntlila_insmediterrania

Correu: puntlila@institutmediterrania.com