Canvi de Marxa

El passat dilluns 17 d’octubre els nostres alumnes de 1r de Batxillerat van participar en l’activitat Canvi de marxa organitzada per l’Oficina Jove del Baix Penedès en col·laboració amb l’Ajuntament del Vendrell.

Es tracta d’una activitat de sensibilització relacionada amb les conductes de risc en la conducció i l’oci nocturn que apel·la a la moderació dels joves durant les activitats de lleure i els fa prendre consciència sobre factors de risc tals com l’alcohol, les drogues, els medicaments, les distraccions, les presses, la fatiga, o l’excessiva laxitud dins del vehicle. Els alumnes van ser testimonis de diversos casos on es mostren les conseqüències que tenen els accidents pels tant pels mateixos afectats com per les persones més pròximes. Va ser molt commovedor i va impulsar una discussió molt interessant entre els nostres joves.

En aquest àlbum podeu veure les fotografies de l’activitat.