Certamen de Lectura en Veu Alta

Enguany l’Institut Mediterrània torna a participar al Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

En aquesta dissetena edició el Certamen s’ha renovat i, per motius sanitaris, els participants no es desplaçaran, sinó que tota la participació serà telemàtica.

Per tal de seleccionar els alumnes representants del centre, durant el mes de febrer s’han fet diverses tries entre tots els candidats voluntaris i el dia 3 de març s’ha celebrat un petit concurs entre els alumnes finalistes de tots els nivells.

Tot i que totes les participants han llegit el text de forma extraordinària, petits detalls han determinat que la Jana Abante Vallverdú hagi de llegir un fragment de l’obra E. M. Nova incorporació al club de la cistella d’Àngel Burgas per representar el centre en la categoria de Corsaris i l’equip format per Alba Beltran Domingo, Gabriel Vera Borrell i Nil Vinyes Miret qui tingui la funció de llegir i interpretar un fragment del llibre El club de la C.I.È.N.C.I.A. El misteri de la casa encantada de Marcelo E. Mazzanti, el text seleccionat per a la Tropa de Corsaris.