Caminada per la Via Augusta

La primera setmana de maig la majoria de grups de 1r d’ESO va fer una sortida per conèixer un petit tram de la Via Augusta del Vendrell. El grup E sortirà el proper dia 28 de maig. Aquesta activitat està inclosa en el projecte “la conquesta del Vendrell”.
La finalitat de la caminada per la Via Augusta va ser conèixer en profunditat la història d’aquesta important via de comunicació des de l’època romana. Gràcies a la col·laboració de l’arqueòloga Gemma Sabaté de l’Ajuntament del Vendrell, els alumnes van aprendre aspectes com la construcció, l’ús, el manteniment, les zones de descans i l’evolució d’aquesta calçada vendrellenca des de l’època romana fins els nostres dies. Per consolidar aquests coneixements els alumnes van respondre el mateix dia un petit qüestionari amb tota la informació proporcionada per la Gemma.

Aquí podeu veure algunes fotos de les sortides.