Bojos per la Ciència

Dos dels nostres alumnes més brillants de 1r de Batxillerat; David Sánchez i Gabriel Vera han estat seleccionats entre un gran nombre dels alumnes més brillants de tota Catalunya inscrits al programa “Bojos per la ciència” de la Fundació Catalunya La Pedrera per realitzar un curs avançat de temàtica cientificotecnològica de la seva elecció, on podran posar a prova la seva vocació científica.

Aquesta iniciativa s’estimula el talent i fomenta les vocacions científico-tecnològiques d’estudiants de 1r i 2n de batxillerat amb inquietud i motivació per la recerca. L’objectiu final del programa és ajudar els estudiants a orientar el seu futur acadèmic i professional cap a una possible carrera investigadora, perquè ho facin en l’àmbit de recerca que més els interessi.

En el curs de la matèria de Bioquímica  col·labora el Departament de Bioquímica i Biomedicina Molecular de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona i el curs de Física tindrà la col·laboració  conjunta de l’Institut de Física d’Altes Energies(IFAE) i l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). Els estudiants treballaran als propis centres de recerca juntament amb investigadors i investigadores pioneres en el seu camp. D’aquesta manera podran experimentar com es treballa en un centre de recerca internacional, fet que els permetrà guanyar experiència pràctica en les últimes metodologies d’avantguarda,

Els desitgem que gaudeixin molt d’aquesta experiència tan enriquidora, i els donem la nostra enhorabona.