Aules netes

La Comissió d’Escoles Verdes va decidir fer un concurs per escollir l’aula més neta, endreçada i sostenible de l’institut. Per fer-ho primer es va proposar que les tutories de primer i segon d’ESO dissenyessin un cartell amb el programa canva on es mostrés un decàleg de les característiques que havia de complir una aula neta, endreçada i sostenible.

Després de veure els dissenys s’ha seleccionat el millor cartell que es penjarà en totes les aules i servirà de referència a tots els alumnes de l’institut. A la tornada de les vacances de setmana santa els delegats verds aniran revisant totes les aules en diferents dies per determinar si es compleixen els punts del decàleg. Els alumnes de l’aula millor valorada obtindran una gratificació en finalitzar el curs.

Tots els cartells tenen una gran qualitat i el decàleg seleccionat per penjar a les aules ha estat dissenyat per l’alumna de segon d’ESO grup B, Cèlia Mestre Sánchez.