Sortida al Teatre, Cr#sh (tothom pot caure)

El 26 d’abril, l’alumnat de 3r FLEX 1 i 4t d’ESO ha anat al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell per veure l’espectacle Cr#sh (tothom pot caure) a càrrec de la companyia Mea Culpa.

En el context d’una prova esportiva, l’Alba, la Carla i el Gerard reviuen els moments més durs de la seva adolescència. A cada pip de la prova, es mostren fragments d’una joventut on no es parlava de l’ansietat, de l’autoestima ni de la salut mental. I amb un to humorístic ens han fet saber tot allò que mai els van explicar i ens han mostrat les seves caigudes.

Després de la funció hi ha hagut un col·loqui sobre l’obra, la qual cosa ha permès reflexionar a l’alumnat sobre els temes tractats.

Us animem a veure l‘àlbum de fotografies.