Portem la Ciència al carrer

Aquest dissabte, 7 de maig, hem participat en la Fira Portem la Ciència al Carrer. Gràcies a la col·laboració de les nostres alumnes de 4t d’ESO tots aquells curiosos que han vingut a la Plaça Nova han pogut observar al microscopi òptic diferents teixits humans i posteriorment identificar el tipus de cèl·lules amb l’ajuda d’una clau dicotòmica, també han pogut maniobrar amb una grua hidràulica i observar la física de diferents fluids i per últim amb un simple xupa-xup han vist com una solució porpra ha passat a blau, després a verd i finalment a grog i taronja! És la reacció del camaleó que es coneix de fa més de dos-cents anys, però encara avui en dia fa somriure i pensar, què és el que estarà passant?

Ha estat una bona tarda on hem tingut el plaer de trobar-nos amb alumnes, companys d’altres centres i retrobar-nos amb ex-alumnes que sempre és una alegria.

Volem donar el nostre més sincer agraïment a Ainara Vargas, Alexandra Núñez, Laia Pros, Arlenne Suriel, Basma Laamari, Danna Núnez i Zoe Garcia per la seva col·laboració, heu estat molt implicades i ho heu fet molt bé!

Us animem a visitar l’àlbum on podreu veure més fotografies i vídeos de la Fira.