A 1r d’ESO hem celebrat un simposi grec

Com a cloenda del projecte “Grècia i les estrelles”,  hem representat un simposi grec, en què tot l’alumnat i professorat ens hem vestit de grecs i gregues amb un quitó i una corona de llorer.

En aquest acte de celebració, l’arcont de Halai ens ha visitat i ha fet públic el veredicte de l’alumnat (que ha votat amb el telèfon mòbil, i a través de la plataforma Mentimenter) sobre la millor proposta de relat audiovisual.

Donem l’enhorabona als guanyadors, el grup de 1r B format per l’Àlex del Valle, la Itziar Godrid, el Miguel Juan, l’Ibrahim El Fellah i la Naiala Mañé. Podeu veure el seu audiovisual aquí.

A la segona part del simposi, s’ha organitzat una gimcana de Jocs Olímpics, amb proves basades en els Jocs que celebraven els grecs a l’antiguitat.

Compartim amb tots vosaltres algunes fotos d’aquest dia. Si us hi fixeu bé, sembla que siguem al bell mig d’un racó de la Grècia Antiga! Tot té una explicació: les fotos ens les hem fet en un photocall amb un croma.